fakherasansor@gmail.com

Kangan / Asaluyeh

فلکه هرزگرد

 فلکه هرزگرد یکی از اجزای اصلی سیستم تعلیق آسانسور است. از طریق اصطکاک میان سطح شیارهای فلکه هرزگرد و سیم بکسل‌ها، نیروی کششی تولید می‌شود.

 البته باید در نظر داشت که فلکه هرزگرد به تنهایی هیچ‌گونه نیروی کششی تولید نمی‌کند. کاربرد فلکه هرزگرد علاوه بر هدایت سیم بکسل‌ها در کاهش نیروی کششی فلکه اصلی گیربکس است. قطر فلکه هرزگرد را بر اساس نسبت قطر گام فلکه هرزگرد و قطر سیم بکسل‌ها محاسبه و انتخاب می‌کنند.
فلکه‌های هرزگرد پرشیا ، طبق آخرین استاندارد‌های بین‌المللی و ملی ایران طراحی و ساخته شده است. شیارهای U شکل فلکه هرزگرد پرشیا به عنوان یک هدایت‌کننده‌ی خوب عمل می‌کند.
تولید فلکه‌های هرزگرد پرشیا با چدن ریخته‌گری شده مزایایی همچون استحکام فشاری بالا، لغزش مناسب، عملکرد مطلوب در زمان ایست یا حرکت اضطراری و مقاومت بالا در برابر خوردگی را در خود جای داده است.
فلکه هرزگرد آسانسور پرشیا در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاومت بوده و در برابر تغییرات حرارتی نیز مقاومت بسیار مطلوبی از خود نشان می‌دهد. طراحی و ساخت فلکه‌های هرزگرد پرشیا به گونه‌ای است که هرگونه جسم خارجی از جمله گرد و غبار در عملکرد بلبرینگ‌های آن تداخلی ایجاد نخواهد کرد.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top