fakherasansor@gmail.com

Kangan / Asaluyeh

قطعات

  • " تابلو سه فاز"

    یکی از کاربردی ترین قطعات آسانسور تابلو سه فاز است که در قسمت الکتریکال نصب و ره اندازی قرار دارد.این وسیله از سه فیوز برای ایمنی ، سیم کشی آسانسور تشکیل شده است.

    تابلو سه فاز آسانسور یک وسیله ضروری است که دارای شینه نول و ارت و ترمینال های سه فاز و نول ارت است.در تابلو سه فاز دو کلید مینیاتوری قرار دارد .تابلو برق سه فاز در قسمت موتورخانه قرار دارد. و وظیفه انتقال برق سه فاز و تک فاز را بر عهده دارد .

    بیشتر بدانید

    1402/04/17

  • " گاورنر آسانسور"

    گاورنر آسانسور از اجزای مهم آسانسور است که باید بر روی همه آسانسورها نصب شود. این قطعه وظیفه ترمز گرفتن آسانسور را بر عهده دارد. گاورنر آسانسور به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود:

    بیشتر بدانید

    1402/04/17

  • " شستی آسانسور"

     شستی آسانسور با نام‌های دیگری مانند شاسی و دکمه داخل کابین آسانسور هم معروف است که خرید شستی آسانسور به دلیل بیشترین ارتباط با مسافرین آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است 

    بیشتر بدانید

    1402/04/17

  • " فلکه هرزگرد"

     فلکه هرزگرد یکی از اجزای اصلی سیستم تعلیق آسانسور است. از طریق اصطکاک میان سطح شیارهای فلکه هرزگرد و سیم بکسل‌ها، نیروی کششی تولید می‌شود.

    بیشتر بدانید

    1402/04/17

  • " تابلو فرمان"

    تابلو فرمان همانطور که از نامش مشخص تمام  دستورات  یک آسانسور  از بخش  تابلو فرمان  صادر می شود  تا بدون نقص  ,ایراد  و تاخییر  زمانی  سوار بر گابین  در مقصد مورد نظر  پیاده یا سوار شویم 

     

    بیشتر بدانید

    1402/04/13

  • " درب آسانسور"

    درب آسانسور از قطعات اصلی آسانسور هست که انواع مختلفی دارد. این قطع بر روی کابین آسانسور و یا بر روی طبقه نصب می‌شود و مسافران از طریق آن می‌توانند به داخل آسانسور راه پیدا کنند. این قطعه ایمنی آسانسور را افزایش می‌دهد و نبود آن باعث سقوط مسافران به درون چاله آسانسور می‌شود. درب آسانسور دارای جزئیات و مشخصات مختلفی است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت. 

    بیشتر بدانید

    1402/04/13

  • " موتور آسانسور"

    موتور آسانسور یکی از قطعات مهم در آسانسور به شمار می‌رود که در زمان خرید آن باید دقت زیادی شود. موتور آسانسور مسئول به حرکت درآوردن کابین آسانسور را بر عهده دارد و به عنوان قلب آسانسور تلقی می‌شود. نبود این قطع و یا خرابی آن کار آسانسور را به کلی مختل می‌کند.

    بیشتر بدانید

    1402/03/31

  • " ریل آسانسور"

    ریل آسانسور یکی از قطعات اصلی آسانسور به شمار می‌رود که کابین توسط آن هدایت شده و به  راحتی بین طبقات ساختمان جابه‌جا می‌شود. خرید ریل آسانسور با کیفیت در افزایش طول عمر آسانسور و سایر قطعات آن نقش مهمی دارد

    بیشتر بدانید

    1402/03/31


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top