fakherasansor@gmail.com

Kangan / Asaluyeh

شستی آسانسور

 شستی آسانسور با نام‌های دیگری مانند شاسی و دکمه داخل کابین آسانسور هم معروف است که خرید شستی آسانسور به دلیل بیشترین ارتباط با مسافرین آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است 

شستی آسانسور به دو دسته شستی طبقه(شستی احضار) و شستی کابین طبقه‌بندی می‌شوند که شما می‌توانید جهت فروش شستی آسانسور و یا خرید انواع برندهای شستی آسانسور مانند شستی اسدی و پارسه و... از فروشگاه اینترنتی کلمان استفاده کنید.

انواع شستی‌های آسانسور

بعد از مقدمه‌ای که درباره شستی‌های آسانسور و کارکردی که داشتند، توضیح دادیم، به سراغ بررسی انواع شستی‌های آسانسور می‌رویم:

  1. بدنه شستی آسانسور می‌تواند از جنس استیل، شیشه، پلاستیک و یا تلفیقی از این موارد باشد. هر کدام از این متریال‌ها، در شکل‌ها و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند: برای مثال شما می‌توانید بدنه استیل دودی، نقره‌ای و طلایی در در انواع استیل مشاهده کنید. استیل طراحی شده، می‌تواند از نوع ضد زنگ باشد و یا در مقابل آب و هوا فرسایش پیدا کند.
  2. مورد دیگر مربوط به انواع شتی‌هایی است که با اثر انگشت و یا کارت‌های الکترونیکی به خصوص مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای مصارف امنیتی و مانند آن کاربرد دارند.
  3. صفحه نمایش شستی‌های آسانسور نیز در انواع مختلفی تهیه می‌شوند: برای مثال ساده‌ترین آنها صفحه نمایش سون سگمنتی است (7 بخشی) که شماره طبقه و جهت حرکت آسانسور را مشخص می‌کند. انواع دیگری از صفحه نمایش شستی آسانسور نیز وجود دارد که اطلاعات آنها به طور کامل در مقاله شستی آسانسور بررسی شده است.
  4. مورد دیگری که انواع شستی‌های آسانسور را از یکدیگر متمایز می‌کند، نحوه نصب و در نتیجه طراحی متناسب با آنها است: شستی‌های توکار، طوری در داخل کابین نصب می‌شوند که بیرون‌زدگی از حواشی آن دیده نمی‌شود، در حالی که شستی‌های روکار متضاد با انواع روکار هستند.      

نکات ضروری هنگام خرید شستی آسانسور

امیدواریم مطالبی که درباره شستی آسانسور ارائه کردیم، دید کلی از این قطعه آسانسور ایجاد کرده باشد، البته همانطور که گفتیم، می‌توانید اطلاعات کامل‌تر درباره شستی را در مقاله مفصل آن بخوانید. با توجه به آگاهی که از این مشخصات پیدا کردید، موارد زیر می‌تواند در هنگام خرید شستی آسانسور کمک کننده باشد.

  1. به ظاهر ساختمان و کاربردی که دارد توجه کنید، اگر شستی آسانسور برای یک ساختمان مدرن تجاری ساخته می‌شود، بهتر است از انواع شیشه‌ای و یا استیل ضد خش برای خرید شستی احضار طبقات و شستی داخل کابین استفاده کنید و اگر می‌خواهید این قطعه از آسانسور را برای یک آپارتمان مسکونی کم تردد خرید کنید، انواع ساده و پلاستیکی آن نیز می‌تواند برای آسانسور انتخاب شود
  2. صفحه نمایش شستی کابین آسانسور را بر حسب فضای ظاهری کابین انتخاب کنید. هرچه ظرفیت کابین و در نتیجه ابعاد آن بزرگ‌تر باشد، انتخاب صفحه نمایش و شستی بزرگ‌تر می‌تواند دید بهتری به مسافران بدهد. همچنین در حال حاضر انواعی از صفحه نمایش‌ها وجود دارند که ظرفیت داخل آسانسور، دما و ساعت را علاوه بر موارد معمولی نشان می‌دهند و حتی قدرت پخش موسیقی دارند. البته هرچه این امکانات بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت این صفحات نیز بالاتر می‌رود.
  3. اگر قصد خرید شستی آسانسور با قابلیت اثر انگشت و یا کارت‌های الکترونیکی را دارید، باید موارد استفاده آنها را در نظر بگیرید. این نوع از صفحه شستی‌ها بیشتر برای محیط‌های اداری، دانشگاهی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top